Blindfriendly Utorok 23. 4. 2019 | Meniny má Vojtech Facebook Twitter Flickr YouTube          ExtranetExtranet          Mapa stránokMapa stránok          VytlačiťVytlačiť          EnglishEnglish
 
 

KONTAKTY

Sabinovská 16
P.O. Box 106
820 05 Bratislava 25
IČO: 36063606

Úradné hodiny
Ústredňa:

Telefón:  02/4826 4111
Fax:        02/4826 4386
E-mail: podatelna@region-bsk.sk

Centrum pre rodiny v kríze
Kancelária prvého kontaktu

Bratislavský región si žije svoj život s heslom „Living the life“

 Krajská organizácia cestovného ruchu Bratislava Region Tourism dnes predstavuje klip k songu „Living the life“. Pod hitom sú podpísané zvučné mená slovenského hudobného biznisu a klip je plný toho naj v Bratislavskom regióne. S hudbou Viktora Hazarda a s hlasom Miša Bieleho sú odteraz spojené adrenalínové zoskoky, raftovanie ale aj víno z Malých Karpát. Vitajte vo svete „Living the life“.

 
„Logom bratislavského regiónu je od teraz „Living the life“. Klipom a letným hitom „Living the life“ sme ukázali, ako sa dá žiť svoj život na Záhorí, v Pezinku, Senci, Bratislave, na rafte, na bajku aj na tobogane. Veríme, že tak, ako je úspešná medzi ľuďmi skladba od Miša Bieleho, tak si užijú aj tento klip a prídu si „Living the life“ vyskúšať na vlastnej koži,“ vyjadril sa výkonný riaditeľ KOCR Bratislava Region Tourism Lukáš Dobrocký.
Song „Living the life“ produkoval Viktor Hazard, text a spev mal na starosti nemenej známy Mišo Biely. Prvotná cieľovka bola jasná, preto prvé kroky s čerstvým dielkom viedli rovno do Europy 2, kde sa Biely&Hazard s „Living the life“ okamžite dostali do rotácie. Predminulý týždeň bola pesnička nasadená aj do Top 22 Europy 2, kde sa z novinky dostala za týždeň na štvrté miesto.
„Viktor Hazard a Mišo Biely nie sú v našom éteri nové mená a v záplave veľkých amerických produkcií je slovenské kvalitné dielko vždy osviežujúce. „Living the life“ si nás získal už po prvých sekundách. Bolo nám jasné, že tie beaty sú jedinečné,“ priznala potenciál hitu aj Jitka Fürst, riaditeľka rádia Europa 2.
 V spolupráci s produkčnou firmou UGLY AGENCY & PRODUCITON s. r. o., s Viktorom Hazardom, Mišom Bielym a už aj s rádiom Europa 2 vznikol na 9 lokáciách letný klip presne podľa požiadaviek Krajskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Region Tourism. Klip akčný, adrenalínový, mladý, svieži a bez gýčových obrázkov, na ktoré sme v podobných prezentáciách zvyknutý. Bratislavský kraj nie je len regiónom pre rybárov, hubárov a plavcov. Bratislavský región má čo ponúknuť mladým akčným ľuďom, ktorých západ slnka nad lesom už nezaujíma. Klip bude od dnes súčasťou prezentácií Bratislavského samosprávneho kraja na domácich aj zahraničných turistických veľtrhoch.
 
„Chceli sme autorský song a originálny živý klip, ktorým sa budeme kraj prezentovať nielen na Slovensku, ale po celom svete. A to už teraz vďaka „Living the life“ máme,“ uzatvára debatu predseda Bratislavského samosprávneho kraja Pavol Frešo.

klip si môžete pozrieť tu:

https://www.youtube.com/watch?v=fSvEP3snqKY